Problem
- Appen visar meddelandet "Det gick inte att slutföra uppdateringen"
Gäller för
- Uppkopplade ugnar
Lösning
Om meddelandet "Kunde inte slutföra uppdateringen" visas i appen rekommenderar vi följande steg:
1. Ta bort den befintliga WiFi-anslutningen i ugnen genom att klicka på:
- Inställningar (inställningsstegen kan skilja sig något beroende på användargränssnittet)
- Uppkoppling
- Glöm nätverk
2. Onboarda ugnen igen (anslut ugnen till appen igen) och vänta minst 48 timmar
3. Om det inte fungerar så försök
- Installera om appen på din smartphone med den senaste tillgängliga versionen
- Återanslut ugnen till appen
4. Om stegen ovan inte fungerar, försök att:
- Koppla bort ugnen från strömförsörjningen i minst 30 minuter. Anslut sedan ugnen till appen igen
- Vänta minst 48 timmar
Kontakta ett auktoriserat servicecenter.
Om ovanstående förslag inte löste problemet rekommenderar vi att du begär ett besök av en servicetekniker.